هوا را ازمن بگیر...خنده ات را نه...

تو دنیایی که سیل غم همه جا هست، دیدن خنده خستگی رو از چشات گم میکنه ، حتی واسه ی اپسیلون، حتی ظاهری و تصنعی....

طبقه بندی موضوعی

حالم بد میشه ازین مدلش

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ق.ظ
حالم خوب نبود بهش گفتم ببخشید خودم بعد بهت زنگ میزنم. قط کردم
دو هفته گذشت حساب کتابم با خودم یکی شه و خودمو بزنم کوچه علی چپ
بهش زنگ زدم، بوووق جواب نداد. دوباره و سه باره و بووووووووووووق
بعد اس ام اس دادم چرا جواب نمیدی ؟! خواهری ازم ناراحتی؟
گفت: تو برای من مُردی، تموم شدی ، مزاحم نشو و ازین چرت و پرتا نگو

درک موقعیت طرف مقابل، درک حالِ ش، تا این حد سخته؟!
تیشه زدن به ریشه ی دوستی تا این حد ساده س ؟!


دوستی آبکی، صمیمیت آّبکی، ادعای خواهری الکی، هوووووف باید اوووووق زد رو هرچی دوستی آبکی
+حیف اسم دوستی که روی این رابطه ها کثیف شه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
اهو :)

نظرات  (۲)

۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۱ علی مهدی زاده
سلام به وبلاگ منم سربزنید باتشکر.raefipor313.blog.ir
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۷ فروشگاه اینترنتی
چ قدر راحت ... !!!  دوست معنی نداره فقط خانواده 
پاسخ:
بله خیلی راحت:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">