هوا را ازمن بگیر...خنده ات را نه...

تو دنیایی که سیل غم همه جا هست، دیدن خنده خستگی رو از چشات گم میکنه ، حتی واسه ی اپسیلون، حتی ظاهری و تصنعی....

طبقه بندی موضوعی

مردم چی میگن ؟!

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ
صدای دعواشون میاد، صدای گریه ی بچه ی معصوم ِ 9ماهشون میاد ، صدای جنگ اعصابشون میاد...... خیر سرم دلم گرفته بود زیر نور ماه رو تراس دراز کشیدم که خالی شم
چشام بسته بود از خودم کامل یادم رفت ، غرق دنیای همسایه ای شدم که صداشون فضای خونمون ُ گرفته بود.... تحمل کردن واژه ی سختی ِ ، از چیزای کوچیک گرفته تا بزرگش که زندگیه
تحمل ی سری چیزا موقتی ِ ، گذری ِ و بعد ی مدت تموم میشه ولی تحمل زندگی و همسر دور از ذهن ِ
لااقل برای من خیلی درد ِ . اصلا برام قابل هضم نیست بخوام باهاش کنار بیام
از خودم یادم اومد از تلاشم برای کنده شدن از دنیایی که مال من نبود، دنیای من نبود، قیمت گزافی پاش دادم ولی باید میدادم
حالا چرا این زن مونده، به چه قیمتی ؟ به قیمت ِ تلخی دنیای بچه هاش ؟ به قیمت ِ بودن ِ به اصطلاح اسم همسر تو شناسنامش ؟ به قیمت ِ چی ؟....
تا کی قرار ِ از نگاه ها بترسیم؟ تا کی قرار ِ از حرفا بترسیم ؟ تا کی قراره جمله ی " مردم چی میگن!.." تو ذهنمون بلد شده بمونه؟چرا اینقـــــدر زندگی ُ برامون سخت کردن؟
واقعا مغزم نمیتونه تحلیل کنه و جمع بندی کنه ... نتیجش م شد این پراکنده گویی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۳
اهو :)

نظرات  (۳)

منم بعضی وقتا خیلی نگران حرف مردمم،خیلیم بدم میاد،باید هیچی حساب نکنی حرف مردمو
پاسخ:
بله بله ....
متاسفانه وقتی نتونی زود کنترلش کنی کل زندگی آدمو مختل میکنه
کل زندگی ما سر این داره حروم میشه مردم چی میگن...
کاش باور کنیم ما فقط یبار زندگی میکنیم یبار...
پاسخ:
باید باور کنیم حرف ِ مردم و زخم ِ مردم ، ارزش تلخ شدن ِ زندگیمونو نداره و این سخت ِ یکم

چه گویم چو حرفی در افواه مردم فتاد     ز رعدش تن صاحبش را برد باد

متأسفانه از قدیم رسم اینگونه بوده که در دروازه رو میشه بست اما دهان مردم را نه!

چه خوبه سعی کنیم ما اینگونه نباشیم و امور عقلانی و منطقی رو بر حرف مردم ترجیح بدیم.

پاسخ:
جالبیش اینجاست بخاطر حرفشون ، عقل و منطق آدم هم تحت تاثیر قرار میگیره و واهمه داره..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">