هوا را ازمن بگیر...خنده ات را نه...

تو دنیایی که سیل غم همه جا هست، دیدن خنده خستگی رو از چشات گم میکنه ، حتی واسه ی اپسیلون، حتی ظاهری و تصنعی....

طبقه بندی موضوعی

خدایِ جانم ممنونم

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ق.ظ

خداجونم؟

نمیخوام ناله کنم ولی خب میدونی که آدما ظرفیتشون کمه، منم آدمم خو

چرا اینقدر باید محدود باشم؟ چرا نباید بتونم راحت برم بیرون؟ چرا از دیدن بهترین آدمای زندگیم محرومم؟ چرا نتونم باهاشون ساعتی خوش باشم بدون دلهره و دل آشوبِ؟ چرا باید بخاطر محدودیتم دوستای ِ ساده و پاکم ُ ناراحت و دلگیر کنم؟ چرا ناخواسته باید دور شم ازشون ؟ چرا زندگی من اینقدر محدود شده؟

چرا ؟ چرا؟ چراااااااااا خدایِ جانم؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۲
اهو :)

نظرات  (۲)

الهی بمیرم تو رو
خدا که محدودت نکرده
خودت نمیخای بری گلم
پاسخ:
خدا نکنه نبات بانو:)
خدا که مخلصشم هستم ، خودمم میخوام ولی خو نمیشه که بشه:(
چه جملات عجیبی...
عجیب و زیادی آشنا :)
درست میشه
قول میدم
 قبول دارم‌عمر پاش هدر میره ولی خب لااقل مطمئن باش درست میشع
پاسخ:
دقیقا از چه لحاظ عجیب ؟؟
اوهوم امیدوارم درست شه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">