هوا را ازمن بگیر...خنده ات را نه...

تو دنیایی که سیل غم همه جا هست، دیدن خنده خستگی رو از چشات گم میکنه ، حتی واسه ی اپسیلون، حتی ظاهری و تصنعی....

طبقه بندی موضوعی

منو به حال من رها نکن

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ

 مستر1 : با بچه ها هماهنگ کردم بریم کوه دیر نکنیا

مستر 2: از بچه ها کیا هستن؟

مستر1: آقا م و دوست دخترش، من و خانوم س و تو و خانم ن

مستر 2: چه شکلی هست حالا "ن" ؟

مستر 1: خوبه بیا بد نیست

مستر 2: نه بابا اگه بد باشه من نمیام

مستر 1: حالا 100 نباشه 70 هست ، تو بیا پشیمون نمیشی

مستر 2: نه نمیام " ن " جالب نیست

مستر 1: فلان فلان شده تو بیا من به " ن " گفتم الان بهش بگم ناراحت میشه . تو بیا ( n بار تکرار کرد شمام n بار بخونین )


+ دیالوگ دوتا پسر تو محوطه دانشگاه که پشت سر من راه میرفتن ..

واسه کارای مدرکم رفته بودم دانشگاه که حرفای این دو نفر اینقدر حالمو بد کرد که نفهمیدم چطور کارامو انجام دادم و زدم بیرون از دانشگاه ..

واقعا چرا باید ی دختر اینقدر ارزش خودشو پایین بیاره که یک پسر براش عشوه بیاد ؟

مگه غیر از اینه که یک دختر با متانت و سنگینی ش دور خودش یک حصار میکشه و هر کسی اجازه ی برداشتن اون حصار رو نداره ؟! مگه غیرِ اینِ که دختر باید دست نیافتی باشه؟

چرا این اجازه رو به خودمون میدیم که وقار رو از دست بدیم و به هرکسی اجازه بدیم به مامنِ وجودمون نزدیک شه؟

قشنگیِ یک دختر به اینه که اینقدر خودش رو بالا ببینه که هر آدم ضعیفی توان رسیدن بهش رو نداشته باشه و برای رسیدن ، تلاش کنه و ارزش وجودی ِ دختر رو کاملا درک کنه.. نه اینکه طوری نزول کنه که برای همه در دسترس باشه ..

این واقعا برای من که دخترم خیلی درد داره وقتی میبینم به دست اوردنمون برای همه سهل الوصول شده ، کاش قدرِِ خودمونُ بیشتر بدونیم و به هر شخصی اجازه بی حرمتی به شخصیت و متانت و دختر بودنمونو ندیم ..

+ خدایِ جان حتی ثانیه ای به حال خودمون رهامون نکن و دستمونو رها نکن

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۴
اهو :)

نظرات  (۹)

۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۴:۵۲ آقای دارستانی
سلام به ما هم سر بزنید 
پاسخ:
سلام 
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۵:۱۰ خانم ظهیری
عالی
با اجازه وبلاگتون رو دنبال کردم
به منم سر بزنید
پاسخ:
ممنونم
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۶:۳۱ مـــیـــمـــ ☺☺
:/
چه کثیف:|
پاسخ:
نفرت انگیز 
قبل تر ها اینجوری نبودا اما الان ....
الهی امین
پاسخ:
قبل تر ها که دانشجو بودم خیلی حرمتا حفظ میشد تو دانشگاه ها ...
جنسیت مهم نیست
باید خیلی مواظب بود...

+آمین

پاسخ:
درسته ولی دختر بخاطر لطافتش نیاز به مراقبت بیشتری داره ..
:)
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۱ مستر نیمــا .
دو کلوم حرف حساب
حیف کو گوش شنوا!
پاسخ:
گاهی زود دیر میشود ...
کاش قبل از باتلاق بفهمیم !
خیلی باهات موافقم
ولی به قول مامانم بد جامعه ای شده!
مردم حال خودشون رو نمیفهمن! تازه بی شوهری هم هست:دی

پاسخ:
بد جامعه ای بد :)
شوهری که بخواد اینجوری پیدا شه همون بهتررررر که پیدا نشه .والا

اون دختری که خودش رو ارزون می‌فروشه...روزی برای به دست آوردن اعتبار از دست رفته‌اش باید بهای سنگینی پرداخت ‌کنه!

پاسخ:
و این خیلی بده خیلی:(
حیف اینجا شکلک نداره تا به خاطر این قسمت از متنت ماچت کنم "یک دختر با متانت و سنگینی ش دور خودش یک حصار میکشه و هر کسی اجازه ی برداشتن اون حصار رو نداره ؟! مگه غیرِ اینِ که دختر باید دست نیافتی باشه؟"


اینو باید با آب طلا نوشت شاید چشم بعضی دخترا واشه...
پاسخ:
عزیزم :))
خدا کنه همیشه بتونیم حفظش کنیم متانت و سنگینی رو :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">