هوا را ازمن بگیر...خنده ات را نه...

تو دنیایی که سیل غم همه جا هست، دیدن خنده خستگی رو از چشات گم میکنه ، حتی واسه ی اپسیلون، حتی ظاهری و تصنعی....

طبقه بندی موضوعی

یکنفر از اطرافیانم ازم پول خواست که یک هفته ای برگردونه، الان چندین هفته گذشته و اصلا عین خیالش نیست..

خیلی ازین بدقولی آ بدم میاد ، حداقل نمیتونی یک هفته ای برگردون بگو که آدم برنامه ریزی نکنه ..

هر دفه که این چیزارو میبینم میگم دفه آخرِ ولی بازم دلم نمیاد ..


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
اهو :)

نظرات  (۴)

چندبارهمین بلاسرم اومده ولی بازهم بلانصبت شماخرشدم وکمک کردم:-| 
درکتون میکنم شدید!
پاسخ:
همه برنامه ریزی آدمو میریزن بهم .. خوبی نیومده به بعضیا واقعن
حالا داری یه تومن دستی به من بدی!؟ :-)))))))))
پاسخ:
:دی 
درس عبرت گرفتم باشد که رستگار شم:دی
شاید یادش رفته:(
پاسخ:
نبات جان من هزارتومن دستم باشه شب خوابم نمیبره ، اونوقت میلیونی یادش میره ؟! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">