هوا را ازمن بگیر...خنده ات را نه...

تو دنیایی که سیل غم همه جا هست، دیدن خنده خستگی رو از چشات گم میکنه ، حتی واسه ی اپسیلون، حتی ظاهری و تصنعی....

طبقه بندی موضوعی
یکی از دوستام ی دختر فوق العاده شاد و سرزنده ایِ . همیشه درحال جنب و جوش و خنده و خوشیِ . کمتر دیدمش که ناراحت یا گرفته و دپرس باشه . ازون دست آدماییِ که تا میبینیش انرژی مثبت تووجودش موج میزنه و ناخودآگاه به توام که طرف مقابلشی منتقل میکنه . برام سوال بود که چطور میشه یکی همسن و سال من اینقدر میتونه شاد باشه و زندگیُ زیبا ببینه ، ولی یکی ناراحت و غمگین ؟!..
تا اینکه مامانشو دیدم ، ی خانوم فول از انرژی با روحیه ی خیلی قویِ خوب . طوریکه هرکدوم از دوستاش که میرن پیشش اگه ناراحت باشن آهنگ شاد میذاره براشون و کلی بگو بخند که طرفُ به وجد میاره .
واقعا یک مادر چقدر تاثیرش قویِ تو خونه .. خونه ای که مادرش شاد و زنده دل باشه ، بالطبع بچه ها هم کمتر پیش میاد دپرس باشن ..
کاش حداقل ما یاد بگیریم که مادری با منبع انرژیِ مثبت باشیم در آینده البته
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
اهو :)

نظرات  (۷)

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۰ چشم به راهم ...
خدا سایه مادر را از خانه ما کم نکند ...
پاسخ:
الهی امین .. 
چقدر خوبه که مادر ادم اینجوری باشه:)
پاسخ:
آره واقعا .. :)
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۷ بانوی آذری
دخترا تو همه چیز به ماماناشون می رن ... خیلی خوبه که مایه خوشی و شادی آدمای اطرافت بشی :)
پاسخ:
من که به مامانم رفتم ولی اگه مامان بشم ، دوست دارم مادری شاد براش باشم:دی
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۹ مهراد فروتن
درباره ی مقام مادر هیچ نمی شه گفت 
غیر قابل توصیفه 

پاسخ:
بهترین لذت ، وقتی ه که مادرت آرامش داره
این پستت منو یاده مادر خودم انداخت...هرکدوم از دوستامون که میومدن خونمون مامانه ما رو به رخ مامانه خودشون میکشیدنو به حاله ماغبطه میخوردن...مامانمون بهترین دوستمون بود


مواظبه ماماناتون باشین هرجوری که هستن
پاسخ:
همیشه غبطه خوردم به این دست مادرا :(

ولی در هر حال خدارو بخاطر داشتنش و وجودش شکـــــــرررر میکنم :)
کجایی آهو...تنبلییه من به تو رسیده...
پاسخ:
سلام ربابِ جانم :)

تنبلی نیستا ، قفل کردم ی جورایی
قفلت واشه إن شاء ا...
پاسخ:
ان شاءالله مرسی رباب عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">