هوا را ازمن بگیر...خنده ات را نه...

تو دنیایی که سیل غم همه جا هست، دیدن خنده خستگی رو از چشات گم میکنه ، حتی واسه ی اپسیلون، حتی ظاهری و تصنعی....

طبقه بندی موضوعی
حس میکنم به جایی رسیدم که کورِ راهِ . پشت سرم ناپیدا، جلوم سراب . هیچ توان و رمقی هم تو وجودم نمیبینم که ادامه بدم که برم بلکه راه گریزی ازین جاده ی کسالت بار و گنگِ زندگیم پیدا کنم . اینقدر انرژی و وقت گذاشتم واسه درست شدنِ زندگی ، اینقدر از جونم هزینه کردم واسه رسیدن به چیزایی که میخوام که الان دیگه نمیکشم، دیگه خستم ، همه چی رو ول کردم .
مگه آدم چقدر قدرت مبارزه داره ؟ چقدر توان داره ؟ بالاخره دریای انگیزه هم که باشه یکروزی خشک میشه ..
به ی قدرتِ اعجازِ عجیبی نیاز دارم .. اونم از عهده ی خدایِ جان برمیاد و بس ..

+ عنوان آهنگِ پرنده ی مهاجر ،سیاوشِ جان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
اهو :)

نظرات  (۵)

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۶ مهراد فروتن
فقط خدا 
اعتماد کنید بهش 
:)
پاسخ:
تنها مأمن و همدم همیشگی 
به اینجا که رسیدی بدون و مطمئن باش سحر نزدیک است...موفقیت تو دو قدمیته...تحته هیچ شرایطی نا امید نباش...



موسیقییه چقدر به حال و هوای این پستت میاد
پاسخ:
ان شاالله که نزدیک باشه من که دیگه قدمی نمیتونم بردارم 

خیلی دوسش دارم این اهنگ و :))
بیداری هنوز؟

از روشنی هوا فهمیدم.
پاسخ:
شمس لنگرودی انگاری ما رو زندگی کرده که اینقدر شبیهمون حرف زده ، نه ؟
بی تردید پروردگارم با من است....
منم تو همین لحظه ها دارم دست و پا می زنم
پاسخ:
قطعا همینطوره

ان شاالله به آرامش برسیم :))
بله بله... چقدرم خوب گفتی...
بهتر شدی یا نه....اینو بگو...
پاسخ:
از دستِ من کاری بر نمیاد.. توکل کردم و سپردم به خدایِ جان :) :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">