هوا را ازمن بگیر...خنده ات را نه...

تو دنیایی که سیل غم همه جا هست، دیدن خنده خستگی رو از چشات گم میکنه ، حتی واسه ی اپسیلون، حتی ظاهری و تصنعی....

طبقه بندی موضوعی

یکی آرزوهام اینه

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ب.ظ

ترس ِ لعنتی ازم دور ِ دور ِ دور شه که حتی سایه ش رو هم نبینم....
خسته شدم از ترسای الکی و از کاه کوه ساختنای ذهنیم
دلم تنگه آرامش ِ .... آرامش میخوام آرااااااااامش :(
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۱
اهو :)

نظرات  (۱)

من وقتی نیاز به آرامش دارم...درخلوت خودم آلبوم آرامتر از دریای مجید انتظامی رو گوش میدم...

احساس می‌کنم کنار دریا هستم و همون آرامش به من منتقل میشه!

امیدوارم شما هم راهی برای رسیدن به آرامش پیدا کنی.

پاسخ:
آرامش واقعی م ارزوس:)
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">