هوا را ازمن بگیر...خنده ات را نه...

تو دنیایی که سیل غم همه جا هست، دیدن خنده خستگی رو از چشات گم میکنه ، حتی واسه ی اپسیلون، حتی ظاهری و تصنعی....

طبقه بندی موضوعی

"ترس"سه کلمه ای ِ مزخرف

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ب.ظ
میگه: چرا تنهایی نمیری بیرون؟ چرا خودتو زندانی ِ خودت کردی؟
میگم: میترسم ، از سایه ی خودمم میترسم، اینقدر ترس بهم غالب میشه که لذتی نمیبرم از بیرون رفتن
میگه : مگه تو آدم نیستی مگه تفریح لازم نداری مگه تنهایی رفتن حقت نیست؟ از بس خودتو زندونی کردی که باورت شده که هیچ جا نباید بری
و و و ....

میدونستم خیلی این دلهره م زیاده ولی با حرفاش تلنگر بیشتری بهم خورد. چرا روزگار کاری باهام کرد که حالا بدون جهت میترسم؟ چرا اینقدر ذهنم ترس ِ خود ساخته داره ؟ درست ِ که میگن 80% ترس از چیزی به واقعیت بدل نمیشه ، ولی من هچنان میترسم
اینقدر که افسار زندگیم افتاده دستش طوریکه چن ساعت بیخبر رفتن و گشتن واسم شده رویا
مشکلی نبوده ولی من مسیرم هر روز مشخص ِ شده مسیرم خونه تا محل کار و برعکس
دیگه خسته شدم ازین ترس ِ مزخرف که افتاده به جونم و داره ذره ذره روحمو قلبمو جونمو میخوره و زندگیمو ازم گرفته ، دنیامو گرفته، رویاهامو گرفته، لذتامو گرفته
 این ترس ُ از زندگیم دیلیت کن خداجونم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶
اهو :)

نظرات  (۳)

با سلام 
مطالب خوبی دارید.
لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید.
 
برندتان را رایگان ثبت کنید!
فستیوال بزرگ ثبت برند موسسه پلکان
هرچه سریعتر تماس بگیرید
http://pellekan.ir/

فقط به خودت بگو حتی اگه ناتوان باشم یکی اون بالاس که از همه توانمند تره
پس قدرتمند ترین آدم دنیام.


+ ایشالا زودتر حل شه
پاسخ:
بلیا همه امیدم اون بالایی س....
ممنمونم:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من با این واژه دارم زندگی میکنم
اما 
ترسم از چیزای دیگه است
من این ترسو ندارم تنهایی بیرون رفتن و گشتن و اینا....حتی شبم راحت میرم بیرون
نترس ***** از چی می ترسی؟
اهو....
اهو باید رها باشه ازاد باشه 

پاسخ:
ترس ازهمه چی داره با خودم بزرگ و بزرگ تر میشه.نه فقط مختص این مورد.....
اوهوم رهااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">