هوا را ازمن بگیر...خنده ات را نه...

تو دنیایی که سیل غم همه جا هست، دیدن خنده خستگی رو از چشات گم میکنه ، حتی واسه ی اپسیلون، حتی ظاهری و تصنعی....

طبقه بندی موضوعی

حداقل تونگاه اول لبخند بزنید، پلیز

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ب.ظ
همیشه تو اوج ناراحتی و گرفتگی م که باشم وقتی به کسی میرسم حداقل همون لحظه نشون نمیدم. غم و اخمم محو میشه طوریکه باهاش می خندم و خیلی شاد برخورد میکنم، این بنظرم خوبه چون از ادمایی که وقتی بهشون میرسی ناله میزنن و از چشاشون حالشونو میخونی بدم میاد.... سر همین خصوصیتم هرکی میبینتم اصلا باورش نمیشه حتی غمی دارم یا ناراحتم... حالا دیروز رفتم آرایشگاه موهامو کوتاه کنم ی دختره شروع کرد به حرف زدن و به اینجا رسوند که چن سالته و این خاله بازیا ، گفت خوش بحالت چقد شادی چقد می خندی و غم نمیدونی چیه منم ی لبخند مصنوعی و پهن تحویلش دادم گفتم توام بخند و اینا که دیگه تو هرحرفش میگفت من داغونم من بدبختم .... همون لحظه میخواستم دست آرایشگر و بزنم کنار و فرار کنم.... 
میخواستم توچشاش زل بزنم بگم آخه با هر غریبه ناله کردن و گفتن بدبختم سودی داره؟ دردت کم می شه؟ تسکینه برات؟ بابا دست وردارین ، اینهمه میگن حتی اگه بدبختی به زبون نیارین، این خودش غم و بدی میاره واقعیته چرا نمی‌فهمین؟.....
اصلا بمب انرژی منفی تووجودشون نهفته س تا بهشون میرسی هرچی موج منفی هست ی باره خالی میشه تو وجودت و تبعاتش خیلی زمان میبره که پاک شه از قلب و ذهنتون.....
بترسین ازین آدما بترسین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۷
اهو :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">