هوا را ازمن بگیر...خنده ات را نه...

تو دنیایی که سیل غم همه جا هست، دیدن خنده خستگی رو از چشات گم میکنه ، حتی واسه ی اپسیلون، حتی ظاهری و تصنعی....

طبقه بندی موضوعی

سبد شعر و غزل

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

دوستت دارم پریشان،شانه میخواهی چه کار؟!

دام بگذاری اسیرم، دانه میخواهی چه کار ؟!


تا ابد دور تو میگردم، بسوزان عشق را

ای که شاعر سوختی،پروانه میخواهی چه کار؟!


مردم از بس شهر را گشتم یکی عاقل نبود

راستی تو این همه دیوانه میخواهی چه کار؟!


مثل من آواره شو از چاردیواری در آ

در دل من قصر داری،خانه میخواهی چه کار؟!


شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن

گریه کن پس شانه ی مردانه میخواهی چه کار؟!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸
اهو :)

نظرات  (۴)

تاکه هستم من،نوکروکلفت می خواهی چکار!؟
می کنم جاروومیشورم ظرف،ظرفشویی وجارومیخواهی چکار؟
تادمی هست درسینه ام،میخوانم ازبرای تونازنین
پس موبایل وتی وی ورادیومیخواهی چکار!؟
پاسخ:
نوکر و کلفت :دی 

چقدم طبع شاعری اکتیوی... باحال بود :دی
شب ها بیدار میمانم با فکر تو 
حیف است خوابیدن، وقتی زندگی بی رحمانه کوتاه است 
اگر در جهانی دیگر،همدیگر را یافتیم،
این بار بگو دوستم داری
یا من او.ل بگویم ،
حیف است نگفتن،
وقتی زندگی 
چنین کوتاه است

"چیستا یثربی"
پاسخ:
عااالی ... ممنونم رباب عزیز :))
پرواز

گفتی دوستت دارم

و من

به خیابان رفتم.

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود.

 

شاعر: گروس عبدالملکیان

پاسخ:
خیلی م عالی رباب عزیزم :))
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۳ ثمین سعیدی نیا
کاش بود:(
پاسخ:
به وقتش میاد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">